Proszę określić typ placówki, którą Państwo zarządzacie a dokumentacja i treści dla niej będą widoczne jako pierwsze. Szkoła Przedszkole

Dokumentacja dyrektora

SZKOLENIA WIDEO

NIEZBĘDNIK PRAWNY

POLECAMY



Dostęp do serwisu


 

Jak otrzymać pełny dostęp do serwisu?

Aby otrzymać pełny dostęp do serwisu należy:

  1. Wypełnić formularz zamówienia w sekcji „Zamów abonament”
  2. Dokonać opłaty za abonament, wybierając jedną z dostępnych form płatności:

 

Sprawdź ceny abonamentów

 

Dane logowania i aktywacja dostępu:

  1. Po złożeniu zamówienia użytkownik otrzyma login i hasło niezbędne do zalogowania w serwisie.
  2. W celu potwierdzenia autentyczności adresu e-mail użytkownik zostanie poproszony o kliknięcie w link wysłany na adres e-mail podany w zamówieniu.
  3. Pomyślna weryfikacja adresu e-mail oraz wpływ należności za abonament aktywują konto.

 

Od tej chwili użytkownik otrzymuje pełny dostęp do serwisu i może m.in. pobierać dokumenty, korzystać z kalendarza nadzoru, teczki lub porad eksperta.


 

W ramach abonamentu na portalu dostępne są:

  • Zbiór edytowalnych dokumentów do pobrania w wersji Word – uporządkowane według kategorii planowanie, organizowanie, podsumowanie pracy
  • Gotowy kalendarz nadzoru 2012/2013 z możliwością dodawania własnych terminów
  • Moduł zgłaszania nowych dokumentów do przygotowania przez ekspertów serwisu
  • Własna teczka nadzoru pedagogicznego
  • System powiadomień o nowych lub zaktualizowanych dokumentach, zbliżających się terminach, odpowiedziach od eksperta
  • Baza aktów i projektów prawnych z komentarzem
  • Strefa kontaktu z ekspertem w trybie indywidualnym
  • Aktualne komunikaty MEN i KO z poszczególnych województw powiązane z rekomendowanymi przez ekspertów dokumentami do wykorzystania
  • Wyszukiwarka dokumentów, porad eksperta, aktów prawnych

 

Każdy dyrektor placówki, korzystając z portalu:

  • Skompletuje wymaganą od 1 września dokumentację na potrzeby nadzoru pedagogicznego
  • Dostosuje indywidualny kalendarz nadzoru 2012/2013 do bieżących komunikatów MEN i KO
  • Skorzysta z propozycji działań zawartych w gotowej dokumentacji – rekomendowanych przez ekspertów
  • Potwierdzi realizację wymagań MEN na poziomie A lub B dzięki gotowym narzędziom ewaluacyjnym

 

Prosta i intuicyjna obsługa portalu pozwoli Państwu:

  • Szybko znaleźć potrzebny w danej chwili dokument
  • Pobrać dokument w gotowej do edycji wersji Word
  • Skorzystać z wielu przydatnych funkcji: powiadomień, kalendarza, własnej teczki nadzoru, porad eksperta, bazy aktów prawnych


 




Copyright 2016 Forum Media Polska sp. z.o.o | Redesign: Duind.com

ZAWARTOŚĆ

KONTAKT