Proszę określić typ placówki, którą Państwo zarządzacie a dokumentacja i treści dla niej będą widoczne jako pierwsze. Szkoła Przedszkole

Dokumentacja dyrektora

SZKOLENIA WIDEO

NIEZBĘDNIK PRAWNY



Komunikaty MEiN

Dystrybucja II części "Naszego Elementarza"

Szanowni Państwo Dyrektorzy Szkół,

przypominamy, że do 24 września br. można składać zamówienia na II część „Naszego elementarza".

Analogicznie, jak miało to miejsce w przypadku I części tego podręcznika, szkoły, które mają aktualne upoważnienie do dostępu do bazy danych SIO oraz aktywny login i hasło składają zamówienia poprzez aplikację udostępnioną w „strefie dla zalogowanych" portalu systemu informacji oświatowej, pod adresem https://sio.men.gov.pl/dodatki/strefa/. Uprzejmie prosimy o sprawdzenie aktualności Państwa loginów i haseł oraz w razie konieczności podjęcie działań zmierzających do uzyskania nowych upoważnień do dostępu.

Na stronie https://sio.men.gov.pl/dodatki/strefa/ znajduje się instrukcja logowania do strefy oraz instrukcja zmiany hasła.
Dla szkół, które z niezależnych od siebie przyczyn nie mają dostępu do strefy dla zalogowanych portalu SIO, na stronie http://sio.men.gov.pl/dodatki/podrecznik/ uruchomiona zostanie odrębna aplikacja do składania zamówień. Należy jednak pamiętać, że brak możliwości złożenia zamówienia poprzez strefę dla zalogowanych będzie weryfikowany przez MEN.

Zamówienie należy składać korzystając tylko z jednej z opisanych wyżej ścieżek.

Przed złożeniem zamówienia należy upewnić się, że w aplikacji podane są poprawne dane adresowe oraz uzupełnić adres mailowy, który będzie służył do kontaktu z Państwem. Tylko poprawnie wprowadzony adres e-mail gwarantuje skuteczność komunikacji. Podanie adresu e-mail jest warunkiem złożenia zamówienia głównego na II część podręcznika. Następnie należy wprowadzić dane dotyczące aktualnej liczby uczniów w klasach I oraz liczbę zamawianych podręczników. Proszę pamiętać, że – analogicznie jak w przypadku I części podręcznika ¬– w liczbie zamawianych podręczników oprócz egzemplarzy dla uczniów należy uwzględnić również egzemplarze dodatkowe – po 2 na każdy oddział klasy I funkcjonujący w Państwa szkole.

Na odrębnym formularzu będzie można od 19 września br. zamawiać podręczniki zaadaptowane do potrzeb pierwszoklasistów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.
Szczegółowe instrukcje dotyczące wypełniania zamówienia znajdują się na portalu systemu informacji oświatowej (www.sio.men.gov.pl). Gdyby instrukcje okazały się niewystarczające - w przypadku ewentualnych pytań technicznych prosimy o przesłanie zapytania na adres e-mail strefa@cie.men.gov.pl lub telefoniczny kontakt z infolinią systemu informacji oświatowej pod numerem (22) 34 74 322 (po zapowiedzi wybierz 2) funkcjonującą w dni robocze od 9:00 do 15:00.

W przypadku kontaktowania się za pośrednictwem poczty elektronicznej, prosimy o wpisanie w temacie maila: PROBLEM ZE ZŁOŻENIEM ZAPOTRZEBOWANIA/WNIOSKU, a jeśli problem dotyczy braku możliwości zalogowania się do strefy o podanie w treści wiadomości numeru REGON szkoły, której dotyczy upoważnienie oraz imienia i nazwiska osoby, której dotyczy problem. Dane te pozwolą nam na szybszą weryfikację i rozwiązanie zgłaszanego problemu.

Z poważaniem,
Zespół ds. koordynowania działań związanych
ze zleceniem opracowania i wydania podręcznika przez MEN
 

Data: 2014/09/19

 
Zamów bezpłatny biuletyn informacyjny. Śledź na bieżąco:
  • Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
  • Porady i opinie ekspertów.
  • Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
  • Bieżące informacje prasowe





Copyright 2024 Forum Media Polska sp. z.o.o | Redesign: Duind.com

ZAWARTOŚĆ

KONTAKT