Proszę określić typ placówki, którą Państwo zarządzacie a dokumentacja i treści dla niej będą widoczne jako pierwsze. Szkoła Przedszkole

Dokumentacja dyrektora

SZKOLENIA WIDEO

NIEZBĘDNIK PRAWNY


Nadzor-pedagogiczny.pl Porady prawne Na podstawie § 41 ust. 1 pkt 4 i 5 i ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i...

PORADA PRAWNA

06 czerwca 2019 Inne

Zgodnie z rozporządzeniem MEN w spr. BHP w szkole, o wypadku ucznia należny zawiadomić między innymi organ prowadzący szkołę i radę rodziców. Proszę o podpowiedź, jakie informacje powinno zawierać takie zawiadomienie (ewentualnie o wzór zawiadomienia).

Na podstawie § 41 ust. 1 pkt 4 i 5 i ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach, Dz.U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 ze zm. o każdym wypadku zawiadamia się niezwłocznie organ prowadzący szkołę lub placówkę oraz radę rodziców. Organy te należałoby zawiadomić o imieniu i nazwisku ucznia, klasie i szkole oraz ewentualnie o dniu wypadku. Zawiadomienie podpisuje dyrektor lub upoważniony przez niego pracownik szkoły lub placówki.

 

Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom​.

Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.


Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.

Zamów bezpłatny biuletyn informacyjny. Śledź na bieżąco:
  • Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
  • Porady i opinie ekspertów.
  • Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
  • Bieżące informacje prasowe





Copyright 2024 Forum Media Polska sp. z.o.o | Redesign: Duind.com

ZAWARTOŚĆ

KONTAKT