Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Plany nadzoru pedagogicznego 2023/2024
- Wzory dokumentów kontrolnych 2023/2024
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego 2022/2023
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
Informacje prasowe
Jaka jest przyczyna małego wykorzystania zastosowań technologii informatycznych w szkołach
Zastosowanie e-dziennika, komunikacji z rodzicami za pomocą internetu, zarządzania szkołą z użyciem specjalistycznego oprogramowania, wykorzystywania przez nauczycieli wirtualnych treści edukacyjnych nie należy do rzadkości. Organy prowadzące szkoły, odpowiedzialne za wyposażanie szkoły lub placówki w pomoce dydaktyczne i sprzęt niezbędny do pełnej realizacji programów nauczania, programów wychowawczych, przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów oraz wykonywania innych zadań statutowych zgodnie z art. 5 ust. 7 pkt 4 ustawy z 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2004 r. nr 256, poz. 2572 ze zm.) otrzymują subwencję oświatową, którą przeznaczają także na zakup elektronicznych środków dydaktycznych dla podległych placówek. Ministerstwo Edukacji Narodowej prowadzi projekty systemowe z Działania 3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Wysoka jakość systemu oświaty, w tym ukierunkowane na indywidualizację procesu nauczania i dostawy oprogramowania specjalistycznego.
źródło: Dziennik Gazeta Prawna (dodatek: Tygodnik Prawa Administracyjnego), autor: Z K
Data: 2010/01/07