Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Plany nadzoru pedagogicznego 2023/2024
- Wzory dokumentów kontrolnych 2023/2024
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego 2022/2023
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
Informacje prasowe
Przedszkolanką lepiej być w szkole
Eksperci spierają się o status oddziału przedszkolnego w szkole, a związki zawodowe postulują o ich zmianę. Krystyna Szumilas, wiceminister edukacji narodowej, wskazuje, że organizację pracy oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej określają te same regulacje co organizację przedszkola, tj. ramowy statut publicznego przedszkola. W efekcie wobec nauczycieli pracujących w takim oddziale należy stosować przepisy Karty nauczyciela odnoszące się do nauczycieli przedszkoli. Oznaczałoby to, że oddział przedszkolny jest placówką funkcjonującą przez cały rok, a jego nauczyciele, mimo że są zatrudnieni przez szkołę, nie muszą realizować tzw. dwóch godzin karcianych. Ich stosunek pracy może zostać rozwiązany także w ciągu roku szkolnego - wyjaśnia gazeta.
źródło: Rzeczpospolita, autor: Jolanta Ojczyk
Data: 2011/10/24