Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Plany nadzoru pedagogicznego 2023/2024
- Wzory dokumentów kontrolnych 2023/2024
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego 2022/2023
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Jakie kwalifikacje powinien mieć dyrektor niepublicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej? Proszę o podanie podstawy prawnej.
Żaden powszechnie obowiązujący przepis nie określa kwalifikacji dyrektora niepublicznej poradni psychologiczno – pedagogicznej, a więc niemożliwe jest podanie podstawy prawnej w tym zakresie. O posiadaniu przez kandydata na dyrektora niepublicznej placówki wystarczającej wiedzy i doświadczenia lub poziomu wykształcenia decyduje organ prowadzący, który ewentualnie może wymagane kwalifikacje do zajmowania stanowiska dyrektora określić w statucie danej poradni, zgodnie z art. 10 ust. 1 pkt 6 i art. 172 ust. 1 i 2 pkt 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, Dz. U. z 2019 r., poz. 1148 ze zm.
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Czy uczeń z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego wydane z uwagi na Autyzm, jednak w normie intelektualnej może uczęszczać do szkoły Branżowej I st specjalnej. Nadmieniam ze uczeń ma trudności z codziennym funkcjonowaniem i nauką w szkole masowej nie wpływa dobrze
na ucznia. Rodzic chce zapisać ucznia kierując się dobrem dziecka. Zarówno w szkole masowej, jak i ogólnodostępnej będzie realizować tą samą podstawę programową i korzystać z tych samych podręczników. Jak można to uczniowi i rodzinie umożliwić? Na jakie podstawy prawne się powołać lub od kogo uzyskać zgodę?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Czy można prosić o przykładowy plan nadzoru pedagogicznego dla szkoły podstawowej (klasy I-III) z oddziałami przedszkolnymi (grupy 3-latki,4-latki i 5-latki)na rok szkolny 2015/2016.dziękuję
Pozdrawiam
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Czy do arkusza ocen w zajęciach dodatkowych wychowawca wpisuje odbyte przez ucznia zajęcia rewalidacyjne?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Czy w sytuacji nieklasyfikowania ucznia ze wszystkich przedmiotów należy mu zorganizować egzaminy (ze wszystkich przedmiotów), czy uczeń taki nie otrzymuje promocji?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Uczeń ma Zespół Aspergera i normę intelektualną. Czy zajęcia rewalidacyjne, zalecane przez Poradnię PP może prowadzić nauczyciel bez kwalifikacji do oligofrenopedagogiki?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe