Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Plany nadzoru pedagogicznego 2023/2024
- Wzory dokumentów kontrolnych 2023/2024
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego 2022/2023
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Program wychowawczo-profilaktyczny dla placówki oświatowo-wychowawczej (W OPP uczestnicy przychodzą tygodniowo na jedne zajęcia. Programy z założenia odpowiadają na zapotrzebowanie uczestnika, który przychodzi, ponieważ tego pragnie. Powoduje to z założenia brak zachowań marginalnych/agresywnych itd. Jak napisać minimalistyczny program w-p?)
Niestety nie znamy statutu tego Ogniska Pracy Pozaszkolnej, nie wiemy jaką ma misję, jakie realizuje programy, jakie zajęcia oferuje, jaki jest wiek odbiorców. Program wychowawczo-profilaktyczny opracowuje się w oparciu o diagnozę potrzeb dzieci/młodzieży oraz zagrożeń dla ich rozwoju. Z tej diagnozy wynikają dopiero cele do realizacji, a im podporządkowane są konkretne oddziaływania – programy, projekty.
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Mamy w placówce dziecko na wczesne wspomaganie rozwoju, które od grudnia 2016r. do czerwca 2017r. korzystało z zajęć wwr. Jest ono wpisane w Księgę wychowanków. Pytanie czy muszę raz jeszcze wpisywać to dziecko do w/w Księgi, jeśli już nie będzie korzystało z zajęć wwr, tylko będzie realizowało obowiązek szkolny?
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Jakie są kolejne kroki podejmowane w sprawie nadania imienia Zespołowi Szkół?
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Jaka jest klasyfikacja wypadków w szkole (lekki, ciężki to jakie)?
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Jak w praktyce zorganizować zajęcia w ramach zindywidualizowanej ścieżki kształcenia dla ucznia klasy I szkoły podstawowej, który otrzymał opinię z poradni? Poradnia wskazała zakres, w ktorym uczeń nie może brać udziału w zajęciach wspólnie z oddziałem - są to edukacje polonistyczna, matematyczna i przyrodnicza oraz język obcy. Nasuwają się więc pytania:
1. Czy należy przez to rozumieć, że zajęcia w ramach tych edukacji powinny odbywać się wyłącznie indywidualnie?
2. Skoro dyrektor ma ustalić wymiar godzin to czy oznacza to,że ustalony wymiar nie musi odpowiadać liczbie godzin z ramowego statutu?
3. Jeśli ZŚK ma być organizowana z godzin do dyspozycji dyrektora, (których już w tym roku szkolnym nie ma) to skąd wziąć na to środki?
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Witam, dnia 31 sierpnia otrzymałam od Państwa odpowiedz na moje pytanie nie na temat!. Zaszła pomyłka w odpowiedzi proszę o ponowne zweryfikowanie pytania. Czekam na odpowiedz i dziękuję.
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe