Dokumentacja dyrektora
Nadzór pedagogiczny
Ewaluacja wewnętrzna
Zarządzanie placówką
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
Regulamin
WARUNKI SPRZEDAŻY ABONAMENTÓW I FUNKCJONOWANIA SERWISU WWW.NADZOR-PEDAGOGICZNY.PL
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Za serwis nadzor-pedagogiczny.pl i sprzedaż abonamentów dostępowych w ramach portalu odpowiedzialne jest Forum Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Polskiej 13, KRS nr 0000037307 Wydział XXI KRS, Poznań, REGON 631046924, NIP 781-15-51-223, Kapitał zakładowy: 300 000,00 zł zwane dalej Wydawnictwem.
2. DEFINICJE
SERWIS – portal nadzor-pedagogiczny.pl zawierający gotową dokumentację dla dyrektorów szkół
ZAMAWIAJĄCY – osoba fizyczna nie będąca konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej składająca zamówienie na dostęp do Serwisu.
ABONAMENT – pod pojęciem abonamentu należy rozumieć czasowy i płatny dostęp do serwisu, umożliwiający wykorzystanie wszystkich jego funkcjonalności. Abonament liczony jest od daty wystawienia faktury użytkownikowi.
UŻYTKOWNIK - wskazana przez Zamawiającego osoba fizyczna korzystająca z Serwisu.
3. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowo złożone zamówienie poprzez:
- wypełnienie i przesłanie przez Zamawiającego formularza dostępnego w materiałach promocyjnych Wydawnictwa lub na stronie internetowej Wydawnictwa,
- dostarczenie do Wydawnictwa zamówienia sporządzonego w formie pisemnej (dopuszczalne jest również w formie elektronicznej) zawierającego wszystkie dane niezbędne do realizacji zamówienia.
Składając zamówienie, Zamawiający:
- wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu odbiorcy,
- oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym regulaminem sprzedaży i akceptuje jego postanowienia.
4. REALIZCJA ZAMÓWIEŃ I DOSTĘP DO PORTALU
- Z chwilą realizacji zamówienia dochodzi do zawarcia pomiędzy Wydawnictwem a Zamawiającym umowy o udostępnienie zawartości Serwisu.
- Maksymalny termin realizacji zamówienia po odnotowaniu płatności na koncie Wydawnictwa wynosi 7 dni roboczych.
- Warunkiem udostępnienia portalu jest dokonanie płatności. Płatności dokonać można jednym ze sposobów opisanych w punkcie 5 niniejszego regulaminu.
- Po odnotowaniu płatności za abonament, na adres e-mail podany w zamówieniu wysyłana jest informacja o aktywowaniu dostępu do portalu, zawierająca również dane dostępowe użytkownika.
- Przedłużenie abonamentu na kolejny okres (kolejne 6 lub 12 m-cy w zależności od abonamentu, z którego klient aktualnie korzysta) następuje automatycznie, pod warunkiem nie złożenia przez zamawiającego rezygnacji.
- Za dostęp do Serwisu osób trzecich przy użyciu numeru identyfikacyjnego (login) i hasła Użytkownika, odpowiada Użytkownik.
- Kody dostępu przeznaczone są do korzystania z Serwisu przez jednego Użytkownika, dostęp więcej niż jednego Użytkownika będzie blokowany.
- Wydawnictwo zastrzega sobie prawo do czasowego ograniczenia dostępu do serwisu w czasie wprowadzania zmian, jednak nie dłużej niż przez 48 godzin. Wydawnictwo nie ponosi odpowiedzialności za usterki spowodowane działaniem osób trzecich i innymi czynnikami od niego niezależnymi.
5. PŁATNOŚCI
Cena abonamentu podstawowego wynosi:
- 499 zł netto za okres 6 miesięcy
- 599 zł netto za okres 12 miesięcy
Cena abonamentu Premium wynosi:
- 699 zł netto za okres 12 miesięcy
Wydawnictwo zastrzega sobie możliwość zmiany ceny abonamentu w przyszłości oraz stosowanie cen promocyjnych dla wszystkich, bądź wybranych grup Użytkowników. Zmiana ceny nie powoduje różnicy w należności wobec Wydawnictwa dla Użytkowników, którzy zaakceptowali niniejszy regulamin wraz z wyżej wymienioną ceną. Ewentualna zmiana ceny zostanie opublikowana w Serwisie.
Dostęp do serwisu jest płatny z góry za cały okres wybrany przy zamówieniu abonamentu:
- Użytkownik uzyskuje dostęp do serwisu na okres wybrany w zamówieniu abonamentu
- Po upływie okresu abonamentu, o ile Zamawiający nie zgłosi rezygnacji, abonament jest przedłużany o następny taki sam okres i wystawiana jest faktura VAT z 10-dniowym terminem płatności. Dodatkowo, w celu umożliwienia klientowi opłacenie faktury za kolejny okres abonamentowy oraz utrzymanie ciągłości dostępu do portalu, możliwość pełnego korzystania z serwisu zostaje przedłużona o 14 dni.
- W przypadku braku płatności za fakturę następuje blokada dostępu do serwisu. Dostęp jest przywracany dopiero po otrzymaniu wpłaty na rachunek Wydawnictwa. Niepłacenie faktury za przedłużenie abonamentu nie jest równoznaczne z rezygnacją z usługi.
Po złożeniu zamówienia, Zamawiający ma możliwość wybrania jednej z 2 opcji sposobu płatności za zamówiony abonament:
- Przedpłata na podstawie faktury pro forma:
Po złożeniu zamówienia i wybraniu tej formy płatności, Zamawiającemu udostępniana jest faktura pro forma w formacie pdf, którą można zapisać na dysku komputera i wydrukować. Faktura pro forma zawiera wszystkie informacje podane w formularzu zamówienia oraz informacje niezbędne do dokonania płatności. W celu poprawnej identyfikacji płatności przez Wydawnictwo, wymagane jest bezbłędne podanie tytułu przelewu zgodnego z informacją podaną w fakturze pro forma. Więcej informacji o tym sposobnie płatności pod adresem: (http://www.nadzor-pedagogiczny.pl/strona/7)
- Płatność on-line:
Autoryzacja kart płatniczych, eTransfery, oraz przelewy elektroniczne stanowią najpopularniejsze i najbezpieczniejsze formy płatności on-line. Po wybraniu tego sposobu płatności Zamawiający zostaje przekierowany do serwisu transakcyjnego obsługiwanego przez firmę Dotpay, gdzie należy wybrać konkretny kanał płatności on-line. Więcej informacji o tym sposobnie płatności pod adresem: (http://www.nadzor-pedagogiczny.pl/strona/6).
Zarówno w przypadku płatności na podstawie faktury proforma jak i w przypadku płatności on-line oryginał opłaconej faktury wysyłany jest do Zamawiającego pocztą tradycyjną na adres podany w formularzu zamówienia.
6. KORESPONDENCJA I POWIADOMIENIA POCZTĄ ELEKTRONICZNĄ
- Wszelka korespondencja (tradycyjna bądź elektroniczna) kierowana jest na adresy podane przez Zamawiającego w formularzu zamówienia.
- Powiadomienia wysyłane drogą elektroniczną przygotowywane są przez Wydawnictwo z poszanowaniem wszelkich standardów przyjętych w komunikacji internetowej: nie zawierają zarówno zainfekowanych wirusami komputerowymi załączników, jak i linków do stron internetowych zawierających wirusy lub wyłudzających dane.
- Wydawnictwo nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczone powiadomienia na adres e-mail Zamawiającego, jeżeli oprogramowanie pocztowe lub serwer poczty Zamawiającego zablokuje odbieranie wiadomości z serwera, z którego Wydawnictwo wysyła powiadomienia do Zamawiającego.
- Wydawnictwo nie kieruje – ani pocztą elektroniczną, ani tradycyjną - wiadomości do Zamawiającego zawierającej prośbę o podanie hasła dostępu do panelu użytkownika.
- Zamawiający zobowiązany jest nie udostępniać hasła dostępu do panelu użytkownika osobom trzecim oraz ignorować wszelkie wiadomości (otrzymywane pocztą tradycyjną lub elektroniczną) zawierające prośbę o udostępnienie hasła.
7. REKLAMACJE, REZYGNACJE I NOTY KORYGUJĄCE
- Reklamacje należy składać w formie pisemnej w Dziale Obsługi Klienta w siedzibie Forum Media Polska Sp. z o.o. przy ul. Polskiej 13, 60-595 Poznań lub przesyłając na adres mailowy: bok@e-forum.com.pl Reklamacja musi zawierać dane umożliwiające identyfikację rodzaju abonamentu, nazwę użytkownika oraz dane Zamawiającego, które zostały podane przy składaniu Zamówienia.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 7 dni roboczych.
- Klient ma prawo do złożenia rezygnacji z przedłużenia abonamentu w formie pisemnej na adres Wydawnictwa lub e-mail: bok@e-forum.com.pl w terminie 14 dni przed końcem obowiązującego abonamentu (liczy się data wpływu pisma do Wydawnictwa). Informacja o rezygnacji powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Zamawiającego.
- Zamawiającemu nie przysługuje prawo anulowania abonamentu w okresie jego trwania.
- Zgodnie z art. 106 k ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. nr 177, poz. 1054 z poz. zm.) , pomyłki w dokumentach sprzedaży dotyczące danych płatnika (nazwa, adres, nr NIP) korygujemy jedynie akceptując noty korygujące wystawiane przez Klienta.
- Wydawnictwo wystawia faktury korygujące jedynie w przypadku pomyłek w następujących elementach dokumentu sprzedaży:
- jednostce miary i ilości sprzedanych towarów,
- stawce podatku,
- sumie wartości netto towarów lub wykonywanych usług,
- wartości sprzedaży netto,
- wartości sprzedaży brutto,
- kwocie należności ogółem.
*) Art. 221 KC - Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Niniejszy regulamin sprzedaży nie znajduje zastosowania do Konsumentów.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z regulaminem sprzedaży, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
Biuro Obsługi Klienta
Forum Media Polska Sp. z o.o.
ul. Polska 13,
60-595 Poznań
e-mail: redakcja@nadzor-pedagogiczny.pl
Najbardziej korzystnym modelem niezmiennie pozostaje klasyczna wersja pracowni wyposażonej w serwer oraz komputery stacjonarne. Idealnym rozwiązaniem jest inwestycja w nowy sprzęt renomowanych firm. Jednak co zrobić w sytuacji, kiedy budżet na to nie pozwala?