Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Plany nadzoru pedagogicznego 2023/2024
- Wzory dokumentów kontrolnych 2023/2024
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego 2022/2023
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Proszę o pomoc w konstrukcji narzędzi badawczych w zakresie ewaluacji wewnętrznej: Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej, w szczególności: Na 1-wszym etapie edukacji: 1) doświadczenia poprzez zabawę, wykonywanie eksperymentów naukowych, eksplorację, przeprowadzanie badań, rozwiązywanie problemów w zakresie adekwatnym do możliwości i potrzeb rozwojowych na danym etapie oraz z uwzględnieniem indywidualnych możliwości każdego dziecka, 2) umiejętności dostrzegania środowiska przyrodniczego i jego eksplorację, poznania wartości i wzajemnych powiązań składników środowiska przyrodniczego, poznanie wartości i norm, których źródłem jest zdrowy ekosystem, oraz zachowań wynikających z tych wartości, a także odkrycia przez dziecko siebie jako istotnego integralnego podmiotu tego środowiska, Na 2-im etapie edukacji w zakresie przedmiotów przyrodniczych: 1) umiejętności planowania doświadczeń, czynnego badania, obserwacji oraz prowadzenie eksperymentów uczniowskich z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, wyciągania wniosków i komunikowanie się z innymi w ramach prowadzonych projektów.
Narzędzia badawcze są dostępne np. pod adresem https://www.nadzor-pedagogiczny.pl/realizacja-podstawy-programowej-ankieta-dla-ucznia/836
Prosimy jej również o zgłaszanie propozycji dokumentów za pośrednictwem strony http://www.nadzor-pedagogiczny.pl/zaproponuje-nowy-dokument
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Czy karta oceny pracy nauczyciela powinna zawierać poszczególne kryteria oceny, czy może to być w formie opisowej, jak wypracowanie? Czy nauczyciel powinien dostać informację o punktach?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Czy uczeń 16 - letni śródrocznie nieklasyfikowany w OHP wraca do swojej szkoły obwodowej?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Czy realizacja godzin karcianych może odbywać się w soboty?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Ile godzin języka angielskiego powinno być od września w ,, zerówce''?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Czy zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu mogą być realizowane w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej? Czy powinny być realizowane na osobnych godzinach?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe